ورزش

درخشش دو ستاره جوان ایران دور از چشم قلعه‌نویی/ این بازیکنان چرا به تیم ملی دعوت نشدند؟

درخشش دو ستاره جوان ایران دور از چشم قلعه‌نویی/ این بازیکنان چرا به تیم ملی دعوت نشدند؟

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار مقابل تیم‌های قرقیزستان و امارات در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در حالی اعلام شد که نام دو لژیونر جوان کشورمان یعنی محمدجواد حسین نژاد و سعید سحرخیزان در آن دیده نمی‌شد.

در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر روسیه تیم فوتبال اورنبورگ در حضور کامل محمد قربانی و سعید سحرخیزان رو در روی دینامو مسکو قرار گرفت که گل اول این بازی روی حرکت زیبای سحرخیزان به دست آمد تا این بازیکن با انجام ۶ بازی و دو گل زده بهترین گلزن تیمش تا اینجای مسابقات شود. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا اورنبورک در رده ۱۲ جدول باقی بماند.

تیم دینامو ماخاچ قلعه که محمدجواد حسین نژاد را در اختیار دارد، رو در روی کریلیا ساوتوف قرار گرفت و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز خارج از خانه با ارزشی را کسب کرد. حسین نژاد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و توانست در دقیقه ۴۴ با پاسی زیبا زمینه ساز گل پیروز بخش تیمش شود. این بازیکن در دقیقه ۸۰ تعویض شد. حسین نژاد در پایان بازی به عنوان بهترین بازی زمین نیز انتخاب شد.

با توجه به حضور این دو بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران در لیگ روسیه انتظار می‌رفت که آنها در لیست جدید تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشند اما کادر فنی تیم ملی بازیکنان بدون تیم را به آنها ترجیح داد تا همچنان حسین نژاد و سحرخیزان دور از تیم ملی باشند.

بیشتر بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به لیست جدید تیم ملی در انتخابی جام جهانی؛ احتمال دعوت از این ۲ بازیکن وجود دارد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا